Thursday, March 19, 2009

Mijn Bijna Dood Ervaring

Het scheelde niet veel of ik had mijn nek gebroken... Op een woeste Pacific ben ik er samen met Thijmen- als enige 2!!- er tóch op uitgegaan...

Surfen.

Ik had mijn broer Jur al eens les gegeven in Santa Cruz vorig jaar met veel succes, de surfers daar hebben er het nog over!!
Maar dat is niets vergeleken met het ruige Santa Monica...
Een golf van wel 30 voet sloeg over me heen..en voordat ik besefte wat er gebeurde, hing ik al ondersteboven op de bodem, mijn nek die geplet werd tegen het zand...

Met gevaar voor leven zwom ik door de branding terug naar mijn vrouw op het strand die zo bezorgd was omdat ze me al 10 minuten niet boven water had zien komen..Toen ik bij haar aan kwam strompelen...huilde ze van blijdschap dat ik er nog was....
'' Je leeft!..'' is alles wat Daan uit kon brengen...
Laat dat een les zijn:

Surfen is gevaarlijk, maar we geven niet op.
Nooit!

3 comments:

Unknown said...

Maar des te meer gevoeld dat je leeft. ;)

Pakhuis said...

Hi Reinout je zegt zelf altijd doorgaan niet opgeven.Ik heb een leuk idee voor je als je intesse hebt mail me dan mvrgr Coen Tol
coen.tol@planet.nl

Unknown said...

Ik zit thuis met gebroken nek van snowboarden! Ik herken je verhaal, maar vooral je mentaliteit! ;)