Tuesday, February 10, 2009

The 90210 Dentist!


Dr Rifkin is the king of plastic  surgery op het gebied van tanden. 
Wanneer je bij Dr Rifkin op kantoor bent zie je
 dan ook alleen maar foto's van sterren als , Jessica Simpson, David Beckham , Paris Hilton en de rest. Die laat hij overigens zelf vol trots zien. Namedropping is hier een must om te overleven.
Natuurlijk zijn kinderen daar verboden. Daar heb je hier speciale kinderartsen voor. 
Maar mijn vriendin Estel heeft bij Dr Rifkin letterlijk de deur ingetrapt is in de armen van de Dr gevallen en sindsdien kan ik er zelfs met kinderen naar binnen. Ik kan ook geen bezoek afsluiten zonder de vraag hoe het mijn zus Estel is, met mij  zus gaat het goed , zeg ik dan altijd maar. 
Grappig ! Ik zie geen enkele vergelijking tussen mij en Estel behalve dat we gemiddeld 20 cm groter zijn dan de Amerikaanse chickies en beiden met een nederlands accent spreken. En wanneer wij praten ons gezicht ook nog enigszins meebeweegt.

Anyway ditmaal moest ik even met Thijmen , z'n tanden moesten schoon gemaakt worden.
Dat gebeurd dan bij Nicolet. Nico woont al 17 jaar in L.A. en werkt voor Dr Rifkin , zij poetst de tanden voor de dokter. 
Ik schaamde me diep Thijmen leek wel een kettingroker zo bruin waren z'n ondertanden aan de binnenkant.
Moeders kijk eens goed in de mond van je kind , er zitten een paar verborgen hoekjes!
Gelukkig nog geen gaatjes en hij deed het perfect! Inmiddels heb ik Fien even uit school gehaald( om de hoek) .
Ook zij wilde dit wel eens meemaken. 
Jochem je kunt trots zijn op je kleinkinderen . Geen gepiep !
Alles weer schoon . Ook Dr Rifkin kwam natuurlijk even dag zeggen . 
Altijd even aardig een enorme charmeur dat wel! Of ik vanavond vrij was want hij wilde ook wel kinderen van me, ze waren zo leuk!!! Grappig , maar ik ben blij dat Rein de praktijk van z'n pa niet heeft overgenomen!
Ik speel het spelletje natuurlijk gewoon mee, de tandarts kan je beter maar te vriend houden. 
Jochem , hoe ging dat bij jou in de praktijk eigenlijk???????!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Daan


No comments: