Sunday, December 7, 2008

Desperate Housewives!

Hallooooooooo, is iedereen er nog!?
Niemand in de zak mee naar Spanje?

Dat moet wel......anders klopt er iets niet, is Sinterklaas ook al niet meer geloofwaardig.

Hier dus geen sinterklaas , eigenlijk een rustig weekend. Gisteren een wandeling door de Canyon gemaakt. Schitterende natuur, vlak achter ons huis... Nu weten we ook meteen waar die coyotes vandaan komen!

Ik was aan het hardlopen op de treadmill- in de garage, de 'fitness' is nog niet klaar...- en zag 2 brutale coyotes door onze straat huppelen. Met z'n tweeen op stap...

Het is ook hier een beetje herfst maar dan wel 24 graden!
Gisteravond zouden we eigenlijk naar onze nieuwe Poker-vrienden gaan maar we hadden geen zin (konden geen oppas vinden..?!). Heerlijk thuis op de bank samen een film gekeken. Top film. Slumdog Millionaire. Dé outsider voor de Oscars...Heel aangrijpend.

Hij is hier nu in de bioscoop, maar Rein had van iemand bij Eyeworks USA een viewing-copy gekregen, zijn vriendin zit namelijk in de Oscar commity of zoiets.














Zondag een rustig familie-dagje.

We hebben buiten gevliegerd en zijn nog steeds iedere dag aan het klooien met ons huis ( dat vinden we zalig).
Zoals jullie zien . Nog lang niet af. Rein staat in het zwembad!


Zondagmiddag gegeten bij de Italiaan beneden in Beverly Hills. Het heet Il Pastaio en zit op de hoek; altijd druk, altijd gezellig. Ik heb inmiddels standaard een zak stiften en papier in m'n tas want anders vervelen de kinderen zich .

Benjamin had wat last van de wiebel en kon niet stil zitten.

We zijn ongeveer een half uur bezig geweest met: niet doen , nee , zit stil, eerst eten dan drinken, kijk uit anders valt dat glas, je moet ook een paar happen groenten nemen Thijmen , Fien had die stift eerst, wacht tot zij klaar is, als je niet meer eet dan krijg je geen ijsje, enz enz enz .

Gelukkig kreeg ik een erg vriendelijke blik van de mevrouw aan de tafel naast ons. Ja, ik weet het inmiddels wel. We hebben gorgeous , sweet, pretty kids. What a lovely family!

Ik weet niet wat ze met de amerikaanse kinderen doen maar wij hebben het volgens de Amerikaan goed gedaan.

Je kan het vergelijken met wanneer iemand 30 keer per dag tegen je zegt dat ie van je houdt,(geen zorg, is bij mij niet het geval) dan geloof je het na een paar dagen ook niet meer.

Maar goed , ze keek er lief bij . Kon ook niet anders want dat heeft haar plastisch chirurg zo gewild !

Nadat onze buurvrouw de rekening had betaald en opstond stond er meteen, 40man sterk, paparazzi op de stoep!

Waar kwamen ze vandaan!??

He, wat had ik nou weer gemist. Rein had ook geen idee wie het was. Ik toch even aan de ober vragen; het was Nicolette Sheridan from Desperate Housewives.

Lang Leve Google , en there she is............
ja verrek nu zie ik het ook.
Een erg voordelige foto! In het echt lijkt ze 85 en apparently dead(schijndood)!

Ik wilde het toch even met jullie delen.

Ze heeft in ieder geval weer genoeg inspiratie voor de volgende opname, of is de serie inmiddels al gestopt?
Breaking News:
SMS van Danie, he DANIE; die op dit moment via de sms live op de hoogte houdt van haar bevalling, spannend ! Sterkte Daantje!!!!


Zoen Daan.

No comments: