Wednesday, December 24, 2008

Nederland is er nog...

Maar t rammelt wel! De crisis he....

Ik was een paar dagen terug en het was een enorm volle, drukke bedoening met druk doen en zo. Het was echt in & out; dus veel sorry voor alle vrinden die ik niet heb gezien.

Ik wil de het gezin niet te lang achterlaten en de agenda in NL was helemaal vol.
Nogmaals sorry.

Maar wat kan je veel in een week doen.
  1. Altijd eerst een borrel bij les parents- alles goed op t honk.

  2. Casten voor Komt Een Vrouw Bij De Dokter- was spannend maar was gewoon gaaf!
  3. Interview Jeroen Pauw- wat was dat kut! Van alle kanten gehoord hoe stroef ik wel niet was. Misschien waar. Misschien....tja, ik had mn dag niet. Mn hoofd stond er niet naar.Had geen idee waar Jeroen naar op zoek was en...en en.

  4. Aandeelhoudersvergadering Eyeworks- altijd tot in de puntjes voorbereid en (we doe het 2x per jaar) een goed moment om even stil te staan bij de wereld van Eyeworks en de wereld daar omheen. Zoals Robert vd Bogaard terecht zei; 'Voor het eerst in de geschiedenis van Eyeworks moeten we rekening houden met wat er om ons heen gebeurt.

  5. Kerstborrel Eyeworks- met ... de traditionele speech. Ik vind het belangrijk om zo open mogelijk te zijn tegen de collega's en een goed beeld te schetsen van de wondere, globale wereld van de televisie. Gelukkig staan we er zeer goed bij- ik denk dat mijn grote concurrenten het in 2009 zeer, zeer moeilijk gaan krijgen. Het schept kansen! Scherp zijn en flexibel. Rammen. Hiep hoi ik heb er zin in!
Weekje Nederland is een weekje concentratie.

In een leeg huis in Laren, is wel altijd even wennen, gelukkig hebben we er heerlijke herrinneringen en is het altijd fijn thuiskomen.


Bij mijn vriend: Evert, de Witte Duitse Herder.




Oja, in een uurtje Joffers tout Amsterdam weer langs zien komen. Met Sjook en Bart op de uitkijk, is toch altijd zeer gezellig. (bij Toni B. nog een afzakkertje gedaan..)
Maar...

T rammelt in Amsterdam.

De crisis heb toegeslagen. Men = down. Kan ook aan 't weer liggen, heb een week in de mist gezeten...



Maar gelukkig...daar is Ed. Op de fiets.

Als je dat ziet aankomen denk je ...crisis...? What crisis...?!!




PS en er was meer...

No comments: