Tuesday, March 24, 2009

EEN WEEKEND OM NOOIT TE VERGETEN!

Donderdag middag om 15.30 stond ik in mijn carrotlook met gewassen haren keurig te wachten op de fam. Dietz.
Helaas hadden ze geen meewind gehad!
Tijdens het wachten nog even een kletsje met mijn oom die in Santa Barbara woont , toevallig moest hij ook iemand ophalen.
Of ik de weg naar Santa Barbara niet kon vinden!?
Ga dan maar eens uitleggen dat je druk bent en een bezoek aan je oom niet bovenaan op het TO DO lijstje staat.

Eindelijk gered door de fam. Dietz kon ik vriendelijk en toch snel afscheid nemen en in de
armen van mijn vriendjes vallen.
Die avond stond er meteen een tripje La Lakers op het programma!
Vraag me niet of ze hebben gewonnen .....
De grootste fan was Thijmen ......

Vrijdag natuurlijk een ontbijt bij The Urth Cafe en de sportschoenen aangetrokken
om zo snel mogelijk zoveel mogelijk winkels in en uit te gaan.
Nadat Rein wat telefoontjes had gedaan heeft hij ons verlost van het andere mannelijk geslacht dat aan ons been hing!
Heerlijk want met mannen kunnen we gewoonweg niet winkelen.
Waarom niet?

1 ze hebben geen geduld
2 het zijn net verkopers ......alles staat je ineens leuk.
3 na een uur gaat het kaarsje uit
4 alles is te duur

Lunch bij E Baldi waar de mannen weer mochten aanschuiven , want das dan wel weer erg gezellig.
Daarna als een speer weer de andere kant op.


















Een bezoekje aan Anastacia De wenkbrauwkoningin, en tot sluit winkel in en uit.
's Avonds sloten de fam. Hannema en Van Trojen zich ook aan!
Gegeten bij de Little Door een ontzettend gezellig restaurant met een Franse sfeer.
Daarna naar de hotspot van L.A. de VILLA .
De beste tafel! Alleen jammer dat het deze avond effe geen hotspot was!

We waren nagenoeg de enige binnen maar dat mocht
de pret niet drukken.
Iedereen was natuurlijk erg moe na de reis- en dan meteen door.
Gelukkig maar, ze waren zo niet meer zo scherp op de slaapplaats.
Het was het weekend van de hotels testen. Voor de eventuele volgende bezoekers goed nieuws; we weten in ieder geval waar jullie NIET moeten slapen. Zaterdag een heerlijk ontbijt met de kinderen en daarna zonder kids vertrokken naar New Port Beach.


De Turkse opstelling in de auto's.
Enorm gelachen. Vraag me niet meer om wat maar het was erg gezellig.

Aangekomen hadden de mannen zich al in hun golf-outfit gestoken en gingen wij lunchen.
Na een heerlijke strandwandeling en een gezellige avond de dag afgesloten !

Zondag met de meisjes de spa ingedoken en de mannen liepen nog een rondje golf.
Tijdens de lunch hebben we Rein erg geholpen met de cast voor z'n film!
Na een borrel bij ons thuis gegeten bij Koi , altijd lekker.

Maandag ontbijt, shop , lunch strand, shop en Bart en Simone uitgezwaaid.
Een pizza op Shadow Hill Way gegeten .
Dinsdagochtend hadden de kinderen de tafel versierd voor mamma en werd ik wakker met heel veel lieve smsjes en mailtjes. Ik was echt jarig.
Sjoerd en Martine hebben een bezoekje gedaan aan het Museum en Theo heeft de Ralph Lauren shop nog even bezocht en ik zat in de auto met een taart op mijn buik omdat Maris haar telefoon ergens had laten liggen !

Uiteindelijk hadden we onze afscheidslunch cq verjaardagslunch aan het zwembad van het Beverly Hills hotel.
De kinderen konden heerlijk even zwemmen . Ik werd verwend met kadootjes zelfs in Nederland was aan mij gedacht (thanks Pas.).
Nadat Martine een bijna doodervaring had, toen ze bijna stikte in haar slokje wijn omdat ze moesten lachen om Sjoerd (kan je om hem lachen dan!?),
vertrok iedereen vanaf ons huis richting vliegveld , inclusief mijn man!
Dit was nou niet echt een leuk moment!

TOT OVER 10 WEKEN!!! IK GA JULLIE ENORM MISSEN.
...............................KUS DAAN

No comments: