Saturday, September 5, 2009

Back in 90210!

Lieve allemaal,

lange tijd niks van ons gehoord maar dat betekent niet dat we zijn gestopt! Het waren gewoon even heftig drukke tijden .
5 juni vertrokken naar Nederland, kids gedropped bij de familie (nogmaals dank voor de kinderopvang, ze hebben enorm genoten).
Mamma naar St tropez om effe snel twee enorme containers uit te pakken, de buren daar te begroeten, boos te worden op diverse mensen die aan het huis hadden gewerkt en met de glassex rond te gaan!
Pascalle dank voor de spaarzame vrije minuten die je met me hebt willen delen door voor me te zorgen!

Het was weer heerlijk (thuis-) komen in Laren (tja, wat is thuis... L.A., Laren; kan wel zeggen dat St Tropez ook wel als thuis voelt; heerlijk). Op 10 juli is onze Kate geboren , 'tussen' het
schieten van de film (er komt een vrouw bij de dokter) door. En ze is geweldig, inmiddels hebben de meesten van jullie haar al even kunnen zien. So far doet ze het geweldig, is enorm lief en tevreden. Ik zou bijna zeggen , dit smaakt naar meer! Maar nu inmiddels 7 weken verder kan ik jullie melden dat 4 best veel is. Mam ik heb enorm veel respect voor je!

wordt vervolgd......................

No comments: