Sunday, September 13, 2009

Ietsjes ruimdenkender..........

Vier kids is best veel. Benjamin is om 3 uur vrij van school maar Fien en Thijmen ook. Alleen zitten zij op een andere school; 20 min rijden. Rond half drie breekt hier dan ook de paniek uit. Wie, waar en wat, Silke onze duitse nanny gaat een kant op ik de andere, maar wie blijft er bij de kleine Kate???? De eerste dag heb ik haar in de reiswieg achter in de auto gezet (kinderstoeltje had ik nog niet). Al wachtend in de carpool-lane kwam ik erachter dat de Amerikanen er hier heel anders over denken! Ik ben bijna door een aantal moeders in de boeien geslagen omdat ik mijn kind zó vervoerde (natuurlijk hebben ze gelijk) maar wij Europeanen zijn over het algemeen toch ruimdenkender, in alle opzichten. (Een wijntje tijdens je zwangerschap is echt not done!) Reizen met een kind doe je al helemaal niet. Ouders laten hun kind geen moment alleen, als ze 8 jaar oud zijn staan ze bijv. nog steeds onder aan de glijbaan hun kind op te vangen. En ik, Daan from the Netherlands gaat er lekker tegenin; heerlijk!
ps. Autostoeltje is onderweg!


Kate 2 maanden!!!!!!!!!!

Alles gaat tegelijk in bad; de éen wast de ander. Fiene is een echt moedertje. Loopt met Kate rond alsof het haar eigen kind is. Benjamin denkt dat het een levende pop is . En Thijmen geeft haar de aandacht wanneer het hem uitkomt. Precies z'n vader! Maar wel erg lief. Kate is een kleine kopie van Thijmen , dan natuurlijk in de meisjes-vorm.
Maar we vinden het heerlijk. De hele dag is er wel gedoe. Gelukkig slaapt Kate heel erg goed en zijn we niet nachten op. Kate hoort er helemaal bij..........GEEN LEVEN ZONDER KATE...............X Daan

1 comment:

miranda said...

Dag familie,

Wat zijn jullie leuk! Ik heb het interview met jullie gezien bij Ivo Niehe. Leuk hoor. Wij willen ook zo graag nog een kindje, maar ja alles lukt niet in in 1 keer, en tja keuzes maken...

Geniet ervan,

hartelijke groet Miranda