Tuesday, January 20, 2009

De van Trojens in LA...'mijn lievelings-restaurant' !

De Van Trojens komen to town!
Alles wel hier in LA; Rein druk aan het werk na de kerstbreak en de kinderen heerlijk naar school. Moeders weer de verbouwing opgepakt (we zijn aan de keuken begonnen...) en 'traint' de nieuwe Nanny. Dinzi komt van de Fillipijnen en is totaal het tegenovergestelde van onze vorige Nanny.
Ik ben blij dat ze er is, nieuw, jong, lief, moet nog veel leren; maar wil dat ook.
Kijk das beter dan een Nanny die je ijskast leegeet en die op de prijskaartjes van je net nieuw aangekochte outfit kijkt. Dan voel je je toch wat opgelaten. Voordat ik thuis kwam trok ik eerst alle kaartjes van de kleding en stopte het vervolgens in de Bristol Farm-tas (AH van Beverly Hills).
Nee, Dinzi is een fijn mens en helpt me enorm. Als het een beetje mee zit gaat ze komende zomer mee naar Europa.

Donderdag 15 januari, om 17 uur aan de borrel met Bart en Simone!! Gezellig! Drie dagen dus dat betekent opschieten. Donderdagavond Ago's (restaurant van Robert di Niro) altijd gezellig, Fijn om Simone en Bart te zien en natuurlijk weer even bij te praten-maak jullie geen zorgen, iedereen is aan bod gekomen.
Reinout wil er ook even tussendoor: 'Zo vertelde Bart dat Marc S. nog steeds vrijgezel is- ongelofelijk breaking news uit Amsterdam.. Gelukkig ben ik (Reinout) de nieuwe mevrouw S. hier in Hollywood tijdens de Halloween-parade tegen het lijf gelopen. Zomaar. Marc, ik heb haar nummer!!'
De Nieuwe Mevrouw S.
Vrijdag ochtend Urth Cafee, Fred Segal, Robertson, Maxfield en lunch op Sunset. (Rein had 2 belangrijke pitches bij de zenders vandaag...)
Druk druk druk, s'avonds Katsuya en YES een celeb! (hoort bij de Oerlemans-LA-experience-tour).
We zaten gelukkig te eten naast Tom Hanks. Ook nog eens een A-celeb, joehoe.
Nog even een drankje gedronken in The Villa, dé club van Beverly Hills, met de zoon van Dustin Hoffman spinning the wheels of Steel. (zo dan, hebben we de BA-ers weer gehad).
Zaterdag een tochtje gemaakt op de motor en lunch in het Bel Air hotel.
En...Een balletje gegooid met de kinderen in ons parkje!

'S avonds gegeten bij Mr Chow .
Omringd door enorme basketballers! Je hebt nog nooit zulke boeren gezien.
Eén arm op de knie, de kin ongeveer 3 cm van het bord en schuiven maar. Ik dacht dat wij grote mannen hadden! Maar wij hebben kleintjes- die gelukkig weten hoe ze moeten eten.

Zondag een paar uur met de kids naar het strand geweest in Malibu.
En met een echte Amerikaanse lunch het tripje afgesloten. McDonalds!

Kort maar krachtig- zeker ook namens Rein:
Super dat jullie er waren!

Zou ik bijna nog vergeten te vertellen dat Simone nieuwe schoenen heeft, eindelijk! Voor iedereen die alleen Simone op haar oude schoenen de afgelopen drie jaar heeft gezien- kan ook vier jaar geweest zijn- hoef ik niet uit te leggen dat we heel erg blij waren, Bart ook! Ik heb haar stellig beloofd de oude niet te laten zien. De nieuwe zijn rood.........



X Daan

No comments: