Monday, November 17, 2008

Aloha!

Welkom op de Oerlemans Blog!

Eerste keer, maar we vinden het leuk om onze ervaringen een beetje te delen met vrienden en familie en eigenijk met iedereen waar we iets mee hebben.
Ik heb zojuist met Daan besproken dat het heeeeel leuk is om een Blog (is dat eigenlijk met een hoofdletter) een beetje bij te houden, dus ga er maar vanuit dat we dat gaan doen!

Kinderen in bed (hebben net met Daan een marshmellowlasagna gebakken), Entertainment Tonight op de buis over het aller-aller-aller-laatste entertainment nieuws in de US en paps op de computer- het leven is eigenlijk niets veranderd sinds we Nederland hebben verlaten...!

Of toch wel een beetje..?
Kweenie.
Echnie.
Beoordeel zelf maar.

Beverly Hills is hetzelfde reservaat als Amsterdam Zuid, laat staan het Gooi.
Het werk is wel anders- waar ik later meer over zal bloggen, maar wat er echt anders is...?

Eigenlijk ons complete universum. Links is rechts en onder is boven.
Het lijkt alsof je kompas totaal opnieuw afgesteld moet worden.
Maar wat is het leuk:

Ik kwam uit de SUBWAYS in Santa Monica met 2, 6 inch sandwiches:
1 meatball & 1 teriyaki chicken.

Komt een zwerver naar me toe, hij ziet er beroerd uit.
Hij vraagt een dollar, 'of een sandwich'...
Ik kijk naar mijn broodjes en besluit hem er 1 te geven.
Hij bedankt me, loopt weg en kijkt nog 1 keer naar me om en vraagt;
'Deze sandwich is toch wel vegetarisch...??!'

Echt gebeurd.

I love LA.

Wordt vervolgd!



No comments: