Wednesday, November 19, 2008

The Carrotlook


Duurde even maar daar is ze weer...
Ik was even bezig met (volgens Rein) de carrotlook!!!
Ik leg t even uit:
It's called Spraytan- zodat je eruit ziet alsof je een maand op Ibiza bent geweest!

Verslaving............?

Misschien.... donker & vet ziet er altijd nog leuker uit dan wit & vet.
Aangezien het hier iedere dag nog steeds boven de 25 graden is, dat noemen ze hier dus winter , en als die benen bloot over straat gaan zien ze er bruin veel beter uit!

Rein vindt het helemaal niks , noemt me een Carrot, ik kleef en geef af!
Jammer dan, je kan niet alles hebben.

Het ziet er in ieder geval leuk uit en dat is hier in 90210 niet geheel onbelangrijk.
De eerste 8 uur na je spraytan is best lastig, je mag vooral niet nat worden en liever niks aandoen wat knelt (dames dan weten jullie genoeg) .
Na 8 uur kan er dan eindelijk gedoucht worden en vanaf dat moment is het , 5 dagen , beeldig!

Alles is wennen dus ook mijn eerste spraytans, de eerste keer reed ik weg in m'n open auto!
Je raadt het al de zweetdruppels liepen over mijn rug . Ik voelde dat er iets niet goed ging!

Ik heb drie dagen rongelopen met een soort barcode op m'n rug!

De tweede poging spraytan , was Benjamin zo handig om de glasex(ja die heb ik hier ook) over mijn been te sprayen!
Jammer! 5 dagen (hittegolf!) met lange broek aan rondgelopen...

De derde poging ! Ik beeldig met drie kids naar het Beverly Hills hotel, bij ons om de hoek
-door mijn vriendin Estel die helaas weg is heb ik ook daar mijn contacten en mag daar dus stiekem zwemmen als haar poolguy Greg er is...
(Ik weet niet hoeveel ze hem getipt heeft maar genoeg om daar het hele jaar gratis te zwemmen. Dankjewel Estel!)

Ik dus beeldig bruin(orange) aan het zwembad, de ideale moeder spelen!
Komt Thijmen aanzwemmen en die vond het wel grappig om een plens water over mama heen te gooien. Alles liep regelrecht het zwembad putje in , ik als een speer daar onder de douche , weg spraytan!

Inmiddels plan ik de spraytan sessie wanneer Rein werkt,(das niet zo moeilijk) thijmen en Fien minimaal 8 uur op school zitten en Benjamin met kleine Stone in het park speelt!

ps voor iedereen die langskomt is er een gratis Spraytan, Pascalle is morgen aan de buurt!
Leco is haar voorgegaan en zag er enig uit, hij ging m'n kinderen heeeerlijk uit de weg!

No comments: