Tuesday, November 18, 2008

Hiiii,

Leuk zo'n idee van Rein om een blog aan te maken maar julie weten natuurlijk al weer wie deze mag gaan updaten iedere dag, week, maand!!!!! Doet me denken aan de nieuwe grasmaaier die we hadden gekocht op de Dirk Schaferstraat , ik moest echt wachten met maaien omdat Rein het zelf wilde doen, maar Rein zat ergens in het buitenland! Na 10 dagen het gras tot aan mijn kin Rein eindelijk z'n (lievelingswerkje)gedaan en je raadt het al daarna dat ding nooit meer aangeraakt!
Dus ik voel um Blogtechnisch gezien al aankomen , maar met liefde want ik praat toch eenmaal graag!

Inmiddels heb ik ook hier aardig m'n draai gevonden , het is echt heerlijk. Soms heb ook ik natuurlijk wel m'n momenten dat ik jullie even mis maar weet dat we komende zomer 10 weken van jullie aanwezigheid aan de keukentafel kunnen genieten en gelukkig word ik nogsteeds op de hoogte gehouden van wat er in nederl
and gebeurd>

Ook hier zijn we nog wel even bezig en kunnen niet wachten tot het eindelijk allemaal klaar is en we niet iedere ochtend voor 20 mexicanen eieren moeten bakken!
Ons zwembad !

Kinderen gaan goed !
Spreken al aardig engels, kunnen erg goed mee op school en vinden het ook nog eens leuk !
Dat is mooi meegenomen.


Nederland is soms best ver weg, zoals afgelopen weekend was dat gevoel enorm sterk! 
Op het moment dat hier de helft van L.A. affikt staat er op de voorkant van de telegraaf een enorme foto van een oude  man met grote witte baard en is iedereen enorm blij dat ie weer even in het land is om onze kinderen te lokken cq in de maling te nemen! Totaal andere wereld!


X Daan

No comments: